کد خبر:165689
پ

ادامه ارسال کمک‌های بشردوستانه پاکستان برای مردم غزه + فیلم

همزمان با ارسال ششمین محموله کمک‌های بشردوستانه دولت و مردم پاکستان برای مردم مظلوم غزه، دولت اسلام‌آباد تعهد خود را برای تداوم ارسال کمک‌های امدادی به فلسطین اعلام کرد.

تداوم ارسال کمک‌های بشردوستانه پاکستان برای مردم غزه + فیلم

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از ایرنا از روابط عمومی سازمان مدیریت بحران ملی پاکستان، این کشور ششمین محموله کمک‌های بشردوستانه خود را برای مردم غزه ارسال کرد.

یک فروند هواپیمای باری غیرنظامی حامل ۱۰۰ تن مواد غذایی، پوشاک زمستانی، کمک‌های پزشکی برای مردم مظلوم غزه امروز از فرودگاه بین‌المللی جناح شهر کراچی عازم منطقه العریش در مصر شد.

ارسال کمک‌های بشردوستانه به مردم غزه طی مراسمی در فرودگاه بین المللی کراچی و با حضور مسوولان وزارت امور خارجه و سازمان مدیریت بحران ملی پاکستان و همچنین سفیر فلسطین صورت گرفت.

دولت پاکستان اعلام کرد که اسلام‌آباد همچنان متعهد به حمایت از ملت فلسطین در این برهه دشوار است و بر جستجوی راه حل مسالمت آمیز برای حل مسأله فلسطین تاکید دارد.

وزارت بهداشت غزه در بیانیه‌ای در یکصد و بیست و دومین روز از جنگ غزه، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ جنایت جدید در مناطق مختلف نوار غزه انجام داد که منجر به شهادت ۱۱۳ نفر شد و ۲۰۵ زخمی نیز برجای گذاشت.

در این بیانیه آمده است: با احتساب شهدای جدید، شمار شهدای تجاوزهای رژیم صهیونیستی به این منطقه از هفتم اکتبر تا به امروز، به ۲۷ هزار و ۴۷۸ نفر افزایش یافته است.

این وزارتخانه همچنین آخرین آمار مجروحان این جنایات را ۶۶ هزار و ۸۳۵ نفر اعلام کرد.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری