کد خبر:10018
پ

اختصاصی ۳۶۱ درجه| فهرست اسامی استانداران روی میز آقای وزیر

فهرستی مرکب از ۳۰۲ نفر گزینه‌ پیشنهادی استانداری‌های سراسر کشور روی میز وزیر کشور قرار گرفته است.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، فهرستی مرکب از ۳۰۲ نفر به عنوان گزینه‌های پیشنهادی استانداری‌های ۳۱ استان کشور روی میز سردار احمد وحیدی وزیر کشور قرار گرفته است.

برپایه این گزارش،‌ برخی از افراد و جریان‌های خاص برای تصدی مسئولیت استانداری برای خود یا نزدیکان خود به شدت تقلا می‌کنند. در میان این افراد برخی از نمایندگان مجلس نیز مشاهده شده‌اند.

گزارش اختصاصی تحریریه ۳۶۱ درجه ایران حاکی است که بیشترین میزان گزینه به استانداری کهکیلویه و بویراحمد با ۱۵ نفر و کمترین میزان گزینه به آذربایجان شرقی با ۶ نفر اختصاص دارد.

این گزارش حاکی است که فهرست مذکور به ترتیب آ. شرقی با ۷ گزینه، آ. غربی با ۱۰ گزینه، ادربیل با ۸ گزینه، اصفهان با ۷ گزینه، البرز با ۱۲ گزینه، ایلام با ۹ گزینه، بوشهر با ۱۰ گزینه، تهران با ۹ گزینه، چهار محال و بختیاری با ۸ گزینه، خراسان جنوبی با ۷ گزینه، خراسان رضوی با ۸ گزینه، خراسان شمالی با ۱۰ گزینه، خوزستان با ۱۴ گزینه، زنجان با ۹ گزینه، سمنان با ۱۱ گزینه، سیستان و بلوچستان با ۷ گزینه، فارس با ۱۴ گزینه، قزوین با ۱۱ گزینه، قم با ۱۱ گزینه، کردستان با ۹ گزینه، کرمان با ۱۳ گزینه، کرمانشاه با ۱۲ گزینه، کهکیلویه و بویراحمد با ۱۵ گزینه، گلستان با ۱۱ گزینه، گیلان با ۷ گزینه، لرستان با ۱۲ گزینه، مازندران با ۱۰ گزینه، مرکزی با ۱۱ گزینه، هرمزگان با ۸ گزینه، همدان با ۱۰ گزینه و یزد با ۷ گزینه تنظیم و در اختیار وزیر کشور قرار گرفته است.

در بررسی اجمالی این فهرست نام‌هایی از وزرای دولت احمدی نژاد، نمایندگان سابق مجلس، برخی از استانداران سابق دولت احمدی نژاد، مدیرمسئول یک رسانه اصولگرا،‌ برخی از مدیران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به چشم می‌خورد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری