کد خبر:4036
پ

اختصاصی ۳۶۱ درجه| احتمال توقیف فیلم مصلحت

احتمال توقیف فیلم مصلحت جدی تر شد.

به گزارش ایران ۳۶۱ درجه، عوامل و دست اندرکاران تولید فیلم مصلحت برای جلوگیری از توقیف این فیلم به تکاپو افتاده اند.

برپایه این گزارش، جمعی از قضات و مقامات قوه قضائیه با حضور محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور، فیلم مصلحت به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفا را به تماشا نشسته و پس از پایان این فیلم، اعتراضات خود را نسبت به محتوای فیلم به آنان منتقل کرده اند.

یکی از مقامات ارشد قضایی پس از تماشای این فیلم خطاب به عوامل فیلم گفته که شما روایت مجعولی را خلق کرده و جای جلاد و شهید را تغییر داده اید. شما با چه مجوزی، شخصیت اول فیلم  را شبیه یکی از مقامات ارشد اسبق قوه قضائیه کرده‌اید؟

جمع کثیری از قضات حاضر در این جلسه نیز این موضوع را تائید کرده اند. آن ها به عوامل تولید فیلم گفته اند که شما یک تحریف قضائی انجام داده اید.

جلسه توجیهی کارگردان و تهیه‌کننده با قضات قوه قضائیه ساعت ها به طول انجامیده است اما قضات توجیهات آن ها را نپذیرفته اند تا احتمال توقیف فیلم مصلحت قوت بیشتری به خود بگیرد.

فیلم مصلحت روایتی درباره یک شخصیت قضایی در دوران اول انقلاب است که فرزندش در سال‌های اولیه پس از انقلاب در یک نزاع خیابانی، یکی از عناصر سازمان مجاهدین خلق را به تقل می رساند. نزدیکان این مقام مسئول قضایی با توطئه پرونده را مختومه می‌کنند، اما خانواده مقتول که نزدیک به دربار بوده اند با تلاش دادیار پرونده موفق می‌شوند فرزند این مقام قضایی را روانه چوبه دار کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری