کد خبر:40499
پ

اختصاصی | ۱۰٫۰۰۰ تاکسی برقی رایگان تهران ،منتظر موافقت شهردار

به گزارش °۳۶۱ ایران بکارگیری ماشین های برقی ، فردای جامعه است و روز به روز جای بیشتری را در ناوگان شهرهای مختلف باز‌میکند. تهران ، کلان شهری که سالهاست از آلودگی هوا رنج می برد و بر اثر آلودگی هوا ، عده کثیری بیمار ، خمود و یا دچار مرگ زودرس می‌شوند. تهران نیاز […]

به گزارش °۳۶۱ ایران بکارگیری ماشین های برقی ، فردای جامعه است و روز به روز جای بیشتری را در ناوگان شهرهای مختلف باز‌میکند. تهران ، کلان شهری که سالهاست از آلودگی هوا رنج می برد و بر اثر آلودگی هوا ، عده کثیری بیمار ، خمود و یا دچار مرگ زودرس می‌شوند. تهران نیاز به خودروهای برقی دارد. خودروهایی که از هر جهت به صرفه اقتصادی و مفید هستند.

مصطفی نوری از مدیران شرکت خودرو سبز هوشمند مکران، از عدم توجه دولت و مجلس به مقوله خودرو و اتومبیل و عقب ماندگی ۴۰ ساله مدیران کشور گله می‌کند که در مباحث تکراری و قدیمی گیر کرده اند و مسئولان از صنعت خودروسازی بیشتر عقب مانده اند. وی که دارای سوابق طولانی در صنعت خودروسازی کشور است، با اشاره به بحث های روز مجلس ، دولت ، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام ، معتقد است نه تحریم‌ها و محدودیت‌های ارزی مسئله جدیدی است ، نه سیاست حمایت از صنایع تولیدی داخلی و اصولا ایده جدیدی مطرح نیست و طی ۴۰ سال گذشته بارها و بارها شاهد بحث های تکراری واردات خودرو و جلوگیری از واردات خودرو بوده و هستیم. وی بیان می دارد، کاش افراد ذینفع ، بدون ریا و نفاق ، صادقانه بگویند که نگران منافع خود هستند و چه سود فردی و یا شرکتی را در ازاء چه منفعت جمعی و مردمی طلب می کنند؟

مدیر شرکت خودرو سبز هوشمند مکران بیان داشت بحث روز صنایع خودروسازی دنیا ، خود ران ها و حفظ محیط زیست و کاهش ریسک انسانی است . بهتر است همه مسئولین به فکر کاهش هدر رفت میلیاردها دلار هزینه سوخت های فسیلی در کشور باشند، رقم بسیار وحشتناکی که می‌تواند زندگی هر ایرانی را متحول نماید . نوری ابراز داشت در سال گذشته و اوایل شروع به کار شهردار جدید ، پیشنهاد مکتوبی را به شهردار محترم تهران ارائه دادیم که حاضریم از محل صرفه جویی و استفاده بهینه از بنزین ، ۱۰٫۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی با کیفیت را به شهرداری تهران هدیه دهیم و به مدت ۵ سال خدمات کامل پس از فروش رایگان عرضه نماییم. ضمن آنکه غیر از هزینه بنزین ، کاهش هزینه های پزشکی و سلامت شهروندان ، کاهش استهلاک ابنیه و شوارع ، افزایش راندمان ناوگان و افزایش بهره‌وری رانندگان و محاسن عدیده دیگری را موجب میشود که جملگی به نفع مردم می باشد.

نوری بیان کرد با توجه به اینکه شهردار تهران پزشک می باشند، پیشنهاد کردیم حاضریم سمیناری تخصصی و مختص ایشان در دفتر کارشان برگزار و کل اطلاعات و روند تکنولوژی و محاسن و معایب خودروهای برقی و ناوگان حمل و نقل شهری را به صورت فشرده و جامع و مانع خدمتشان عرضه کنیم که مورد توجه قرار نگرفت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری