کد خبر:159297
پ

اختصاصی/ رشادت و شجاعت خصلت ناب دلاور مردان آب و آتش

در زندگی ما انسانهایی وجود دارند که با فدا کردن جان و آسایش خود، امنیت را به زندگی همنوعانشان می بخشند تا امنیت کامل به زندگی آن ها هدیه دهند. این انسان های فداکار آتش نشانانی هستند که برای بارها حماسه آفرینی کرده و از خود گذشتگی های بسیاری از خود به جای گذاشته اند. چه خوب است که به بهانه این همه رشادت و شجاعتی که این بزرگمردان برای حفظ امنیت و آرامش جامعه از جان خود مایه می گذارند، از این انسان های فداکار زندگیمان تقدیر و تشکر کنیم.

به گزارش ۳۶۱درجه ایران؛ در زندگی ما انسانهایی وجود دارند که با فدا کردن جان و آسایش خود، امنیت را به زندگی همنوعانشان می بخشند تا امنیت کامل به زندگی آن ها هدیه دهند. این انسان های فداکار آتش نشانانی هستند که برای بارها حماسه آفرینی کرده و از خود گذشتگی های بسیاری  از خود به جای گذاشته اند. چه خوب است که به بهانه این همه رشادت و شجاعتی که این بزرگمردان برای حفظ امنیت و آرامش جامعه از جان خود مایه می گذارند، از این انسان های فداکار زندگیمان تقدیر و تشکر کنیم. در پی حادثه آتش سوزی که برای خودروی سواری ام پیش آمده بود جهت گرفتن گزارشات سازمان آتش نشانی فرصتی فراهم شد تا از نزدیک با این بزرگمردان تعاملی داشته باشم،  عاملی که توجه من را جلب کرد صورت بشاش و لبان خندان این عزیزان بود و نحوه برخورد و معاشرت با مراجعه کنندگان، چیزی که باعث انتقال احساس آرامش و قوت قلب من شد تا حدی که دغدغه آتش گرفتن خودرو را به نوعی فراموش کردم و چقدر دوست داشتم در این جمع با صفا و مهربان باشم و من هم بتوانم برای مردم شهرم ایجاد امنیت و آرامش را به ارمغان بیاورم. در لحظه ورود به ایستگاه ۱۲ دلاور مردان آب و آتش چهاردانگه با رعایت احترام و روی گشاده پذیرای مراجعین بودند که باید قدر دان این عزیزان و تمام آتش نشانان زحمت کش این دیار باشیم،  مردانی شجاع و دلیر که دلباخته مال دنیا و سیستم های اداری دست و پا گیر نشده اند و هر لحظه به قیمت جان خود آماده خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان هستند.

ایمنی را مصونیت در برابر آسیب های ناشی از حوادث،  اعم از طبیعی و غیر طبیعی معنا کرده اند.شعله های سرکش و خشمگین و سوزان را فرو می نشانی با دنیایی از دلهره همه روزه و شبت را با آتش پبنجه می افکنی تا هیچ خانواده ای شبی را بی خانه پلک نبندد، پیشانی تو را می بوسم که خط های سرنوشت بسیاری از انسان ها به پیشانی شما گره خورده است سرنوشت های سوخته را با ابرهای عشق به بهار پیوند می زنید و هر کجا قدم می گذارید امید جوانه میزند، و این را خوب میدانیم که هیچ شبی بی دلهره و اظطراب پشت سر نگذاشته ای، شب هایت را پاس میداری تا خواب شهر به آرامش بگذرد، پشت پلک های شما آرامش جریان دارد شما از جنس فرشتگان نجات زمین این شهر های دور و نزدیک هستید که ما می شناسیم. در پایان از سایر دستگاه ها و نهادها تقاضا میکنیم که همچون این بزرگمردان به مردم خدمت کنند و به بهانه های واهی موجبات آزردن خاطر مردم را کاهش بدهند و بر آن نیافزایند.( یاد و خاطره شهدای آتش نشان را گرامی میداریم)

منبع
۳۶۱درجه ایران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری