کد خبر:38132
پ

اختصاصی| داغ فروغ جاویدان را بر دلشان گذاشت!

چنان کینه ای از او به دل داشتند که چند سال پس از آن شکست مفتضحانه زخم کاری را زدند.

چنان کینه ای از او به دل داشتند که چند سال پس از آن شکست مفتضحانه زخم کاری را زدند. زخم کاری سازمان مریم و مسعود رجوی ترور فرمانده آن عملیات بود. همان فرمانده که بی سیم به دست با رمز “یاعلی” تار و مارشان کرد. به خیال خام شان مردم در مسیر شهرها تا تهران منتظرشان بودند!

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در منطقه اسلام آباد غرب و کرند غرب در استان کرمانشاه، درگیری جدی را در خنثی سازی عملیات فروغ جاویدان آغاز کرد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، علیرضا زادبر پژوهشگر تاریخ سیاسی ایران در سالروز شهادت پرافتخار علی صیاد شیرازی در صفحه شخصی خود نوشت: ما آن را به نام عملیات مرصاد می شناسیم. اما مسعود رجوی این عملیات وطن فروشانه را فروغ جاویدان نام گذاری کرده بود. سال ۱۳۶۴ مسعود رجوی به عراق رفت و در بدو ورود مورد استقبال معاون رئیس جمهور این کشور قرار گرفت، کشوری که با ایران در حال جنگ بود.

رجوی در خیانتی بزرگ که حتی بنی صدر هم به او معترض می شود( همین ایام دختر بنی صدر هم از رجوی طلاق گرفت) ارتش آزادی بخش ملی را تشکیل داد تا کنار بعثی ها با هموطنان خود بجنگد. جاسوسی، شنود بیسیم ها، درز اطلاعات و اخبار عملیات ها، بازجویی و جذب اسیران ایرانی، ترور هزاران بیگناه در داخل کشور از جمله اقدامات مسعود و سازمانی بود که شعارش آزادی خلق بود.

اوج این خیانت در پنجم مرداد ۱۳۶۷ رخ داد و آرزوی مسعود فتح تهران بود. در حرفها و وعده هایش به صدام حسین مطرح می کرد که وارد هر شهری که بشویم، مردم خود به استقبال آنها خواهند آمد.

دکتری علوم سیاسی گرایش مسائل ایران نوشت: درگیری جدی در منطقه اسلام آباد غرب و کرند غرب استان کرمانشاه آغاز شد. رمز عملیات “یا علی” و فرمانده آن سپهبد صیاد شیرازی بود. او و رزمندگان رشادتهای زیادی به خرج دادند تا اهالی روستاها و شهرها را از شر وجود خونخواران رجوی نجات دهند.

صیاد درسی به آنها داد که در تاریخ ماند. آنچنان بغضی از صیاد داشتند که در نهایت صیاد را ترور کردند. بعد از عملیات فروغ جاویدان، مسعود چندین سخنرانی ایدئولوژیک با نظریات جدید داشت که علت شکست در این عملیات را تعلقات جنسی و عاطفی دانست و مساله ” ازدواج ایدئولوژیک را مطرح کرد. سازمان منافقین در فضای بی اطلاعی نسل امروز، از تاریخ تطهیر شد از کشتار بیش از ۱۹ هزار انسان بیگناه…..

چنان کینه ای از او به دل داشتند که چند سال پس از شکست مفتضحانه زخم کاری را زدند. زخم کاری سازمان مریم و مسعود رجوی ترور فرمانده آن عملیات بود!

او صیاد بود، صیاد دلها و داغ فروغ جاویدان را بر دلشان گذاشت. سالروز شهادت صیاد شیرازی گرامی باد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری