کد خبر:45144
پ

اختصاصی| «داستان یک شهر» تابستان روی آنتن می‌رود/ آقاخانی وکیل خبرنگاران درشهر می‌شود

ایوب آقاخانی گفت: نقش‌آفرینی سریال «داستان یک شهر» کاری از محمدرضا آهنج برای پایتخت‌نشینان به پایان رسیده است.

ایوب آقاخانی در گفتگو با خبرنگار ۳۶۱ درجه ایران درباره فعالیت این روزهایش گفت: به زودی بازی در سریال «داستان یک شهر» را به کارگردانی محمدرضا آهنج تمام می‌شود و در نوبت پخش تابستان از شبکه پنج سیما قرار می‌گیرد.

وی درباره نقشش در این اثر که سریالی درباره مسائل شهری و اتفاقات شهر تهران از آتش سوزی گرفته تا سرقت‌هایی که در سطح شهر اتفاق می‌افتد، است بیان کرد: در «داستان یک شهر» نقش وکیل بچه‌های شاغل در برنامه «در شهر» را ایفا می‌کنم که در سریال با یکی از اعضای این گروه نسبت فامیلی هم دارد. این کاراکتر فردی به نام آزاد مشوق است.

آقاخانی افزود: در این سریال هم همچون نقشی که در سریال «نجلا» بازی کردم یک نقش افتخاری است و در پاسخ به دعوت دوستانم بوده است.

این بازیگر تلویزیون درباره تجربه حضورش در نقش وکیل یادآور شد: اساسا نقش وکیل زبده را در سریال «داوران» به کارگردانی احمد امینی در سال ۱۳۹۱ بازی کردم ولی بعد از ایفای چند نقش مثل «بیگانه‌ای که با من است» و «نجلا» فکر می‌کنم شاید وقتش رسیده است که رنگ دیگری از شخصیت من در دید مخاطب ظاهر شود چراکه تماشاگر در حال عادت کردن به این موضوع است که من ایفاگر نقش‌های پیچیده منفی باشم. آزاد مشوق برعکس آنچه مخاطب تا امروز دیده شخصیتی کارگشا، سازنده و مثبت دارد.

وی در پیش‌بینی این سریال تلویزیونی اظهار کرد: به دلیل مهارتی که از آهنج سراغ دارم و کیفیتی که در فیلمنامه پیمان عباسی دیدم، معتقدم «داستان یک شهر» سریالی باشد که همچون «نجلا» توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

لازم به یادآوری است که این سریال اپیزودیک بیش از ۷۰ بازیگر دارد که چند بازیگر آن ثابت هستند

گفتنی است، « داستان یک شهر» که از سریال های موفق تلویزیون درسال ۱۳۸۰ بود و مخاطبان زیادی داشت، بعد از ۲۰ سال به قلم پیمان عباسی، کارگردانی محمدرضا آهنج و تهیه‌کنندگی فرشیدمحمودی روایت تازه ای از تلاش ۲۶ ساله تیم برنامه‌سازی در شهر شبکه ۵ سیما به تصویر می کشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری