کد خبر:169406
پ

اختصاصی/ جشن میلاد امام زمان در مسجد جوادالائمه شهرری

جشن میلاد امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بعد از نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد جوادالائمه برگزار گردید.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، امروز شنبه پنجم اسفند ۱۴۰۲ هجری شمسی، مصادف با چهاردهم شعبان ۱۴۴۵ هجری قمری،جشن میلاد امام زمان مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف در مسجد جوادالائمه شهرری برگزار گردید.


در شب نیمه شعبان بعد از نماز جماعت مغرب و عشا به امامت حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی،این روحانی بزرگوار و زحمتکش و بسیجی بر فراز منبر رفت و در عظمت امام عصر ارواحنا لتراب مقدمه الفدا سخنرانی فرمود و به رفع شبهه درباره عمر طولانی و مبارک آن حضرت پرداخت.
بعد از سخنرانی ایشان جناب کربلایی سید حسین موسوی در مدح و ثنای امام زمان به مدیحه‌سرایی پرداخت.


در خلال مراسم از حاضران با شیرینی و شیر کاکائو پذیرایی شد و طبق ایام گذشته در حیاط مسجد کودکان و نوجوانان زیر سن تکلیف به بازی مشغول بودند که این از سیاست‌های صحیح این مسجد می‌باشد و همین کودکان و نوجوانان با خاطرات خوش در مسجد ان شاءالله از خادمین آینده مسجد و بسیج و نظام بوده و آینده مسجد را بیمه خواهند کرد.


همزمان با مراسم مداحی و سخنرانی موکب جوادالائمه که توسط گروه جهادی جوادالائمه (خواهران و برادران) و وابسته به مسجد جوادالائمه شهرری علیه السلام می باشد در میدان شهید غیبی شهرری برپا شد و با شیرینی و شیر کاکائو از همشهریان عزیز (پیاده و سواره) پذیرایی نمود.
در موکب گروه جهادی جوادالائمه برای کودکان آموزش و مسابقه نقاشی فراهم بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری