کد خبر:72465
پ

اختصاصی|کیفیت ارائه خدمات به مسافرین و روزه داران در استان مازنداران

ارائه خدمات به مسافرین و روزه داران در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در شهر جویبار استان مازندران از کیفیت مطلوبی بر خودار نبوده است.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، با توجه به اینکه مردم شریف و انقلابی ایران در ایام نوروز اقدام به سفر های برون شهری می نمایند و گهگاهی به دلیل ترافیک سنگین و خستگی بیش از حد رانندگی و در راستای پیشگیری از تصادفات مجبور می شوند چند ساعتی در محل هایی که به عنوان اسکان ویژه مسافرین نوروزی از طرف مسئولین مربوطه استانی تعیین گردیده، استراحت نمایند.

لازم به ذکر است در روز پنجشنبه ۳ فروردین ماه سال جاری به بوستان ساحلی چپک رود در شهر جویبار از توابع استان مازندران مراجعه نموده تا از روند ارائه خدمات به مسافرین و روزه داران گزارش تهیه و ارائه گردد.

گفتنی است نحوه طراحی و ساخت آلاچیق ها اصولی نبوده و به دلیل بارش باران و عدم جا نمایی لوله برای تخلیه آب، شرایط برای استراحت مسافرین مهیا نبوده است .

شایا

در ادامه این گزارش به واحد اطلاعات دریا رجوع کرده تا با مسئول مربوطه مصاحبه و از اقدامات در نظر گرفته برای تمهیدات نوروزی با خبر گشته ولی با این صحنه مواجه شدیم که این واحد تبدیل به متروکه شده است.

با توجه به اینکه یکی از فضاهای مهم اماکن عمومی سرویس های بهداشتی محسوب می شوند، برای اقامه نماز به وضوخانه این مکان رفته تا از نزدیک شاهد بهداشتی و پاک بودن این محیط باشیم که در سرویس بهداشتی آقایان با چنین صحنه بغرنجی روبرو شده که فاقد موارد اصولی و بهداشتی بوده و سرویس بهداشتی خانم ها پلمب می باشد.

در تکمیل این گزارش باید افزود؛ به دلیل عدم جایگیری سطل زباله در محل استقرار مسافرین نوروزی، زباله ها در حجم زیاد و بصورت پراکنده در این مکان نمایان بوده و این نشانگر عدم رسیدگی و نظارت مسئولین محلی می باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری