کد خبر:14384
پ

اختصاصی|حضور حسن روحانی در اتاق فکر دولت!

آیا می‌دانید حسن روحانی عضو هیئت علمی موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی (نیاوران) به عنوان اتاق فکر دولت جمهوری اسلامی شده است؟

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، گمانه‌ای تازه درباره آینده شغلی حسن روحانی مطرح شده و در فضای مجازی نیز دست به دست می‌شود.

پیش از این برخی رسانه‌ها مدعی شده‌بودند حسن روحانی به دفتر ساختمان «سلام» مراجعت کرده‌است و در روزهای پایانی ریاست‌جمهوری این ملک را به عنوان دفتر خود تجهیز کرده‌است. اما این ساختمان پلمب شده است.

پایگاه اطلاع‌رسانی مدارا هم نوشت که روحانی بعد از تحویل پاستور به سمنان، زادگاهش سفر کرده اما در عین حال برخی منابع دیگر خبر داده‌اند که حسن روحانی برای استراحت به جزیره کیش سفر کرده‌است.

برپایه این گزارش، در پی استمرار گمانه‌های مختلف، حسن روحانی که بیش از ۷۰ روز گذشته سکوت اختیار کرده و تمایلی به حضور در عرصه سیاسی – رسانه‌ای ندارد، در گفتگو با محمد قوچانی با اشاره به برخی مسائل و دفاع از فعالیت‌های خود در طول ۸ سال گذشته اعلام کرده که دیگر قصد ندارد وارد منصب‌های سیاسی شود .

البته چندی پیش محمد قوچانی در یادداشتی در روزنامه سازندگی نوشته که روحانی به عنوان شیخ دیپلمات به زودی برمی‌گردد.

اکنون به تازگی شنیده شده که حسن روحانی بعد از پایان دوران ریاست جمهوری، عضو هیئت علمی موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی شده است.

وی تدریس خود را در این موسسه آغاز کرده است. روحانی قبل از ریاست جمهوری نیز به اتفاق جمعی از همفکران خود و برخی افراد دانشگاهی در این موسسه حضور داشتند.

موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی (نیاوران)، مجموعه‌ای وابسته به نهاد ریاست جمهوری و به عنوان اتاق فکر دولت جمهوری اسلامی است که در حوزه‌های پژوهشی و آموزشی فعالیت می‌کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری