کد خبر:164247
پ

احمد وحیدی: جنگ غزه رژیم صهیونیستی و آمریکا را به بن‌بست کشاند

وزیر کشور با بیان اینکه مردم جهان علیه صهیونیسم و استکبار هم پیمان شده‌اند، گفت: جنگ غزه، رژیم صهیونیستی و آمریکا را به بن بست کشاند.

گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از میزان؛ به گزارش وزارت کشور، احمد وحیدی روز شنبه در همایش «بهار ۴۶، فلسطین در آستانه آزادی، خیزش عدالت‌خواهی جهانی»، با اشاره به جنگ غزه افزود: این همان بن‌بستی است که ملت مقاوم فلسطین برای رژیم صهیونیستی و آمریکا رقم زده است.
وزیر کشور با تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: امروز فجری در فلسطین ایجاد شده، جهان را تحت تاثیر خود قرار داده و به کانون توجهات دنیا تبدیل شده است.

وی ادامه داد: مردم پایدار فلسطین امروز پرچمدار مجاهدت در جهان هستند به گونه‌ای که دشمن را به لرزه در آورده و در یک بن بست کامل قرار داده است.

وزیر کشور با بیان اینکه فروپاشی ذهنی، برنامه‌ای و راهبردی رژیم صهیونیستی مشهود است، خاطرنشان کرد: در موضع گیری‌های کشور‌های حامی رژیم صهیونیستی و جنایت پیشه‌های آن‌ها نیز بن بست رژیم کاملا مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه جنگ غزه باعث هم‌پیمانی مردم جهان علیه جنایات رژیم صهیونیستی شده است، ادامه داد: هیچ‌گاه ندیده‌ایم که همه مردم درباره یک موضوع، آن‌هم ضد صهیونیستی و ضد استکباری، اینگونه هم نظر و هم پیمان باشند.

وحیدی، جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت آمریکا از آن را نشان از حماقت استکبارگران دانست و اضافه کرد: اگر رژیم صهیونیستی و آمریکا همان اول به خواست مردم فلسطین و حقوق آن‌ها احترام می‌گذاشتند، کار به اینجا نمی‌رسید. این مقدمه بسیار بزرگی با پرچمداری ملت فلسطین است.
وی با اشاره به ضربات انصارالله یمن به مواضع رژیم صهیونیستی و سرزمین‌های اشغالی، گفت: این کاری است که مردم یمن انجام دادند؛ در فلسطین هم فقط حماس یا یک گروه نیست بلکه ملت فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی به پا خاسته است.

وزیر کشور اقدامات صهیونیست‌ها را تیشه به ریشه خود زدن توصیف کرد و یادآور شد: خدا در مقابل مجاهدات‌ها و پایداری‌های بزرگ ملت فلسطین که متحمل رنج و آسیب شده‌اند، پاداش‌های عظیم خواهد داد.

منبع
میزان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری