کد خبر:27209
پ

آیین‌نامه‌ای برای ساماندهی جذب نیرو شهرداری تدوین می‌شود

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: کلیه مناطق شهرداری برای برگزاری مراسم ۲۲ بهمن ماه باشکوه از آمادگی کامل برخوردارند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، حسین نظری معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، در چهارمین نشست هم‌اندیشی شهرداران مناطق ۲۲گانه بر آمادگی برگزاری باشکوه مراسم روز ۲۲ بهمن و میزبانی حضور شهروندان در مسیر راهپیمایی تأکید کرد و گفت: به موضوعات عمرانی، فضای سبز، خدمات شهری و ترافیکی در محورهای اصلی راهپیمایی و خیابان‌های منتهی به مسیر رسیدگی شود.

وی همچنین  بر پاسخگویی مجموعه شهرداری به مکاتبات شورای اسلامی شهر تهران و نیز توجه به موضوع درآمد در مناطق و همچنین در خصوص شهر هوشمند و هوشمندسازی سرویس‌ها و خدمات شهرداری تهران و لزوم تقویت زیرساخت‌ها و نوسازی ناوگان سخت‌افزاری مناطق تأکید کرد.

در ادامه این نشست معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، تعامل با شورای‌شهر را فرصتی برای استفاده از ظرفیت و اختیارات شورا در راستای حل مشکلات معرفی کرد.

لطف الله فروزنده معاون برنامه‌ ریزی شهرداری تهران همچنین با بیان این که در شهرداری حدود ۵۸ هزار نفر نیرو مشغول به کار هستند، از تبدیل وضعیت سه هزار و ۱۵۰ نفر از کارکنان ایثارگر خبر داد و ارتقای بینش، دانش و مهارت کارکنان را در موضوع آموزش، توانمندسازی و ارتقای نیروی انسانی حائز اهمیت دانست.

وی ضمن اشاره به اهمیت ارزیابی عملکرد کارکنان در سه محور فردی، مدیریتی و سازمانی، از تدوین آیین‌نامه‌ای برای ساماندهی جذب نیرو خبر داد تا براساس استاندارد وضعیت نظارت بر جذب نیرو و حقوق و دستمزد کارکنان، امور بیمه‌ای و امنیت شغلی انجام شود.

فروزنده در خصوص اصلاح فرآیندها از شناسایی ۱۳ فرآیند که موجب کندی روند و معطلی مردم در پیگیری درخواست‌های شهرسازی می‌شود خبر داد و گفت: با تجمیع ظرفیت‌ها، کوتاه کردن روش‌ها و چابک‌سازی ساختار به‌دنبال آن هستیم تا با کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری، خدمات‌رسانی لازم به مردم را انجام دهیم.

به گزارش ایرنا، وی هوشمندسازی خدمات شهرداری تهران در راستای ارتقای شفافیت را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: این اقدامات توسط سازمان فناوری و اطلاعات در دست اقدام است و به زودی نوسازی و بازسازی دستگاه‌ها نیز انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری