کد خبر:149603
پ

آیت الله رئیسی پنجشنبه به گلستان می‌رود + برنامه‌ها

استاندار گلستان گفت: رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت پنجشنبه همین هفته سی‌ام آذر میهمان مردم استان گلستان است.

رئیسی پنجشنبه به گلستان می‌رود + برنامه‌ها

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از ایسکانیوز، علی محمد زنگانه شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران درباره جزئیات سفر رئیس جمهور به استان گلستان اظهارداشت: استان گلستان روز پنجشنبه همین هفته سی ام آذرماه میزبان آیت‌الله رئیسی رئیس جمهوری و همراهانش خواهد بود.

وی ادامه داد: رئیس جمهور در دومین سفر خود به استان گلستان پنجشنبه وارد استان خواهد شد و در ساعت ۹٫۳۰ دقیقه صبح پنجشنبه در مصلی نمازجمعه گرگان با مردم گلستان دیدار خواهد کرد.

استاندار گلستان افزود: در این سفر برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده که جزئیات آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

زنگانه بیان کرد: در دور نخست سفر رئیس جمهور به گلستان بیشترین مصوبات استانی در بین استان‌های کشور برای گلستان اختصاص یافت و امیدواریم در این سفر نیز شاهد افتتاح پروژه‌های مختلف و در نظر گرفتن مصوباتی بهتر از گذشته برای استان باشیم.

وی گفت: در سفر دوم آیت الله رئیسی معادل ۹۴ هزار میلیارد تومان برای افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی و طرح‌های اقتصادی در گلستان سرمایه‌گذاری شد.

زنگانه گفت: در این دور از سفر وزرای دولت در شهرستان‌های استان حاضر خواهند شد و ضمن بهره‌برداری از طرح‌های در نظر گرفته شده، با مردم نیز دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.

به گفته استاندار گلستان در این سفر مرکز ارتباط مردمی مردم و دولت(سامد) به صورت فعال پذیرای مطالبات مردمی و رسیدگی به شکایات، انتقادات، پیشنهادات و درخواست‌های مردمی خواهد بود.

منبع
ایسکانیوز
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری