کد خبر:123447
پ

آیت الله رئیسی با اقتدار مواضع ایران را در مقر سازمان ملل تبیین کرد

دهمرده، نماینده مردم شهرستانهای زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور با اقتدار مواضع ایران را در مقر سازمان ملل تبیین کرد.

رئیس‌جمهور با اقتدار مواضع ایران را در مقر سازمان ملل تبیین کرد

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، حبیب‌الله دهمرده پیرامون سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان در مقر سازمان ملل، اظهار کرد: دنیا باید مواضع جمهوری اسلامی ایران را بداند، بر این‌ اساس بهره‌گیری از این ظرفیت مبنی بر حضور در مقر سازمان ملل بهترین فرصت برای نشان‌دادن مواضع ایران بود.

وی با بیان اینکه مواضع جمهوری اسلامی ایران در سفر آیت‌الله رئیسی و در مقر سازمان ملل به صورت شفاف بیان شد، افزود: ایران ظرفیت‌های زیادی دارد که باید به درستی از آنها استفاده و به موقع به آنها عمل کرد.

وی گفت: در رابطه با مسائل نظامی در زمینه تولید موشک و پهپاد امروز ایران حرف‌ها برای گفتن داریم و تمام دنیا ما را باور دارد چرا که مقرهای آمریکایی را مورد هدف قرار دادیم و همگان دیدند، در حالیکه ابتدای انقلاب حتی سیم‌خاردار نداشتیم.

دهمرده ادامه داد: در زمینه اقتصادی اگر چه حرف‌ها برای گفتن داریم، برای اینکه مانع ضربه دشمن از این حوزه شویم باید حرف‌ها را در میدان عمل اجرایی کنیم.

وی گفت: با توجه به عضویت ایران در شانگهای و بریکس، اتمام اغتشاشات، تبادل زندانیان و افزایش فروش نفت ایران، رئیس‌جمهور با دست پر به سازمان ملل رفت و در این زمینه جای هیچ‌گونه تردیدی نیست؛ اما باید در میدان عمل هم خود را تقویت کنیم.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری