کد خبر:122422
پ

آیت الله رئیسی با اقتدار در سازمان ملل حضور یافت

دقایقی قبل عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حضور آیت الله رییسی در مجمع عمومی سازمان ملل فرصتی برای خنثی سازی پروژه های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی و تببین مواضع ایران است.

رئیسی با اقتدار در سازمان ملل حضور یافت/ مواضع ملت ایران به جهانیان اعلام می‌شود

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، زهره الهیان در مورد سفر آیت الله رییسی به نیویورک برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: این سفر در عرصه بین الملل مهم ارزیابی می‌شود چون تریبون سازمان ملل فرصتی است تا مواضع به حق جمهوری اسلامی به دنیا اعلام شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور آیت الله رییسی در مجمع عمومی سازمان ملل را فرصت برای خنثی سازی پروژه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی خواند و گفت: در شرایطی که رسانه‌های بیگانه سعی داشتند در سالگرد ناآرامی های سال گذشته فضای رسانه‌ای را در جهت اهداف خود پیش ببرند، اما ملت فهیم ایران پاسخ منفی به دعوت رسانه‌های بیگانه و طراحی که جبهه استکبار علیه ملت داشتند دادند و این امر باعث اقتدار هرچه بیشتر جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل شد.

نماینده مردم تهران نشستهای آیت الله رییسی در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل با سران دیگر کشورها را مهم ارزیابی کرد و گفت: ملاقات های دوجانبه با سران سایر کشورها می‌تواند تعاملات سیاسی ایران با کشورهای مهم دنیا را تقویت کند.

الهیان اضافه کرد: رایزنی و گفتگو با نخبگان و سیاستمداران آمریکایی و ایرانیان مقیم از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار رییس جمهور قرار دارد و می‌تواند دستاورد خوبی در حوزه رسانه‌ای برای تبیین مواضع جمهوری اسلامی داشته باشد و در مجموع این سفر به اقتدار هرچه بیشتر جمهوری اسلامی در صحنه بین الملل کمک می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به تلاش‌های رسانه‌ای ضد انقلاب برای ایجاد موانع در این سفر گفت: مخالفت گروههای تروریستی، سلطنت طلب‌ها و ضد انقلاب با این سفر نشان دهنده اهمیت آن است اما این سفر با موفقیت انجام خواهد شد و دستاوردهای خوبی برای ملت پرافتخار ایران خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی به منظور شرکت در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل بامداد دوشنبه ۲۷ شهریور با بدرقه حجت الاسلام قمی نماینده مقام معظم رهبری، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و جمعی از وزرا و اعضای هیات دولت در صدر هیات سیاسی عازم نیویورک شد.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری