کد خبر:129390
پ

آیت الله رئیسی: اراده جوانان فلسطینی حماسه آفرید

آیت الله رئیسی، رئیس جمهور با بیان اینکه اراده پولادین جوانان فلسطینی حماسه بزرگی خلق کرد، گفت: امیدوارم خداوند مجاهدین را در آزادسازی سرزمین آنها کمک کند.

رئیسی: اراده جوانان فلسطینی حماسه آفرید

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از ایسکانیوز، سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح ۴ ایستگاه مترو در خطوط ۶ و ۷، اظهار کرد: رشادت، شجاعت، مقاومت و ابتکار عمل مجاهدین فلسطینی را باید تبریک بگویم. مقاومت آنها در این عملیات غرورآفرین، مثال زدنی است. این اراده پولادین جوانان فلسطینی حماسه بزرگی خلق کرد و نشان داد ظلم به یک ملت و آواره کردن مردم و تصرف سرزمین آنها می تواند مدتی وجود داشته باشد ولی مردم مظلوم را به ستوه می‌آورد و انها دیگر حاضر نیستند ادامه این ظلم را تحمل کنند. امیدوارم خداوند مجاهدین را در آزادسازی سرزمین آنها کمک کند.

وی در ادامه با بیان اینکه همت شهرداری تهران برای رفاه حال مردم تهران قابل تقدیر است، اظهار کرد: در شهرداری تهران برای حل مشکل ترافیک و آلایندگی تلاش میء‌شود. همت شهردار تهران و همکارانشان این است که تعداد ایستگاه‌های مترو را بیشتر کنند که به تلاش شبانه روزی و اعتبار نیاز دارد. تامین واگن هم بسیار ضروری است که افزایش بهره‌وری را به دنبال دارد و در زمان و هزینه صرفه‌جویی می‌شود. برای تامین اتوبوس هم برنامه ریزی شده که این نیاز رفع شود. برای برقی‌کردن تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها هم برنامه‌ریزی جدی شده است تا آلودگی تهران کمتر شود. برای رفاه مردم تهران باید کارهای زیادی انجام شود و هدف گذاری خیلی خوبی برای رفع مشکل ترافیک و آلایندگی انجام شده است.

منبع
ایسکانیوز
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری