کد خبر:9530
پ

آیا شهرداری یا وزیری هست که برای ادعاهایش تضمین بدهد؟؟

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران ، این روزها که اعضای پیشنهادی کابینه در مجلس در حال مذاکره و لابی برای جلب نظر نمایندگان مجلس هستند ، و شهرداران شیفته خدمت با اعضای شورای اسلامی شهرها ، بعضا با ادعاهایی مواجه می شویم که حصول آنها بسیار بعید می نماید. همچنین مدعیان شهرداری کلان شهر ها […]

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران ، این روزها که اعضای پیشنهادی کابینه در مجلس در حال مذاکره و لابی برای جلب نظر نمایندگان مجلس هستند ، و شهرداران شیفته خدمت با اعضای شورای اسلامی شهرها ، بعضا با ادعاهایی مواجه می شویم که حصول آنها بسیار بعید می نماید.

همچنین مدعیان شهرداری کلان شهر ها نیز ادعاهایی را مطرح می نمایند که دیگر از ادعا و وعده گذشته و بسیتر از هر چیز ، بلوف است.

درسته که اثرات مدیریت کارآمد و یا سوء مدیریت این وزرا و شهرداران بسیار کلانتر از زندگی و مایملک آنهاست ، اما آیا حاضرند برای صحت ادعاهایشان تضمین بدهند؟ یا منتی هم دارند و پس از دوران مسئولیتشان طلبکار هم خواهند بود؟

شما فرض کنید ، وزیر محترم راه و شهرسازی ، ادعا نماید که نخواهد گذاشت قیمت مسکن نجومی رشد کند. آیا حاضر است در صورت عدم حصول قول و قرارش ، تمام اموالش ضبط شود و خودش به زندان برود و آبرویش را معامله کند؟ یا آنکه بر سر بیت المال و جان و ناموس و آبروی مردم ، بازی کند، کارآموزی کند و نهایتش بعد هم بگوید که ؛ نشد!

مگر این ها تشنه خدمت نیستند؟ مگر از خدا و پیغمبر و دین و شهدا و سلیمانی ها مایه نمی گذارند؟

مگر نمی دانند که امثال سلیمانی ها بدون تقصیر و در اوج موفقیت ، همه چیزشان را ایثار کردند؟ مگر نمی دانند مردان خدا ، زن و بجه هایشان به اسارت رفتند و یتیم شدند و تحقیرها نصیبشون شد و دم برنیاوردند؟

بگویید ، چه ضمانتی میدهید تا باور کنیم دروغ نمی گویید؟

دیدگاه کاربران ۱ دیدگاه
  • امیر ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۹:۵۵
    0 0

    چی شد تازه گی به فکر گرفتن تضمین افتاده اید. هشت سال قبل این حرفها رو نمی دونستید یا نمی گفتید؟!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری