آمادگی برای مشارکت در تجاریسازی محصولات دانشبنیان اعلام میکنیم
مدیرعامل شرکت بارمان آژند قرن با اشاره به عملکرد موفق این شرکت در حوزه واردات و صادرات گفت: با توجه به گسترش فعالیت شرکتهای دانشبنیان و ضعف برخی از این شرکتها در تجاریسازی محصولات، آمادگی خود را برای مشارکت در تجاریسازی محصولات دانشبنیان اعلام میکنیم.
![برای تجاری سازی محصولات دانش بنیان آماده ایم برای تجاری سازی محصولات دانش بنیان آماده ایم](https://img9.irna.ir/d/r2/2023/12/18/4/170804620.jpg?ts=1702892440380)
به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، مدیرعامل شرکت بارمان آژند قرن از عضویت این شرکت در انجمن صادرکنندگان کالا و خدمات تهران، انجمن سلولزی ایران، انجمن پیمانکاری و انجمن قیر ایران یاد کرد و گفت: تلاش ما این است که در یک حرکت منسجم همراه با دیگر فعالان اقتصادی کشور رفع نیازهای مختلف تولید و خدمات را دنبال کرده و صادرات تولیدات داخلی را نیز رقم بزنیم.
فائزه میرزایی در این نشست خبری با تشریح فعالیتهای شرکت بارمان آژند قرن، با اشاره به اینکه این شرکت از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را در حوزه بازرگانی داخلی و خارجی آغاز کرده است، جوانی نیروی انسانی را از ویژگیهای مهم شرکت بارمان آژند قرن دانست و گفت: اکنون یک تیم جوان و با انگیزه با میانگین زیر ۳۰ سال در این مجموعه فعالیت دارند و تلاش ما این است که از ظرفیت نیروی انسانی جوان و کارآمد بیشتر بهرهمند شویم. وی اظهار داشت: سرمایه ثبت شرکت درحال حاضر ۱۱۰۰ میلیارد ریال است و فعالیت آن در حوزه بازرگانی داخلی با محوریت خرید و فروش محصولات کشاورزی شامل برنج، هل، گندم، ذرت و غلات انجام میشود و در حوزه بازرگانی خارجی نیز با محوریت صادرات محصولات پتروشیمی همانند قیر و واردات محصولات سلولزی همانند خمیر کاغذ الیاف کوتاه و بلند و خمیر کارتن و همچنین در حوزه خدمات انفورماتیک، رایانه و واردات و پیمانکاری تجهیزات الکترونیکی انجام می شود.
![برای تجاری سازی محصولات دانش بنیان آماده ایم](https://img9.irna.ir/d/r2/2023/12/18/3/170804236.jpg?ts=1702887109253)
مدیرعامل این شرکت با اشاره به اینکه در سال جاری سیاست افزایش فروش را دنبال میکنیم، عنوان کرد: امسال فرآیند سودسازی شرکت نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۲۷ درصد افزایش یافته است و در ۶ ماه نخست سال ۱۲۶درصد افزایش فروش و عملیات بازرگانی داشتیم که البته رویکرد اصلی ما در زمینه محصولاتی است که بازار داخل به آن نیاز زیادی دارد. وی در ادامه خاطر نشان کرد: فروشی که در سال گذشته داشتیم ۱۰۶۰ میلیارد ریال بود که رشد ۷۰۰ درصدی را نسبت به سال ۱۴۰۰ داشته است.
میرزایی با بیان اینکه تولید برخی از محصولات در داخل کشور مقرون به صرفهتر از واردات آنهاست، ادامه داد: این شرکت در حوزه تولید نیز برنامهریزیهایی انجام داده است تا بتواند طی سه سال آینده گامی برای رفع برخی از نیازهای کشور بردارد.
مدیرعامل شرکت بارمان آژند قرن با بیان اینکه در حوزه واردات و صادرات محصولات دانشبنیان اتفاقات خوبی در این شرکت رقم زده شده است، مطرح کرد: با توجه به گسترش فعالیت شرکتهای دانشبنیان و ضعف برخی از این شرکتها در تجاریسازی محصولات، آمادگی خود را برای مشارکت در تجاریسازی محصولات دانشبنیان اعلام میکنیم.