کد خبر:174610
پ

آماده باش ۸۰ هزار نفر در ۲۰۰ نقطه کشور برای ایام نوروز

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: بیش از ۸۰ هزار نفر­در دستگاه‌های مختلف اعم از حمل و نقل جاده‌ای، امداد و نجات، هلال احمر، اورژانس کشور، امداد خودرو و آتش نشانی در کنار مجموعه پلیس راهور فراجا­ در ۲۰۰ نقطه کشور برای خدمات نوروزی در حالت آماده باش قرار گرفتند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، سردار سید تیمور حسینی در رزمایش طرح نوروزی ۱۴۰۳ گفت: در بیش از ۲۳۰ کیلومتر از جاده‌های کشور تلاش خواهیم کرد با عزم جدی بهترین شرایط را برای مردم در ایام نوروز فراهم کنیم.

­

این مقام ارشد انتظامی افزود: تخلفات حادثه‌ساز به عنوان یکی از خط قرمز‌های جدی پلیس در طرح نوروزی است و به شدت آن برخورد می‌شود.

­

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: سال گذشته یک هزار و ۲۱۷ نفر از هموطنان فقط در بازه طرح نوروزی در سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند.

­

سردار حسینی افزود: باید تلاش کنیم سوانح رانندگی به حداقل ممکن برسد تا در پایان طرح نوروزی امسال درصد قابل توجهی از سوانح را کاهش دهیم.

­

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه نقطه مطلوب پلیس، جلوگیری از مرگ حتی یک نفر است، گفت: برای ما جان باختن یک نفر هم زیاد است و با هماهنگی و همکاری مردم خوشبین هستیم که می‌شود تصادفات و حوادث جاده‌ای را به حداقل رساند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری