کد خبر:31391
پ

اختصاصی| آقای وزیر شما هم می‌توانید

تحریریه ۳۶۱ درجه ضمن تشکر از وزیر کشور برای حمایت از خبرنگار مورد بی‌احترامی قرار گرفته، خواستار اشاعه و گسترش چنین برخورد‌هایی از سوی مسئولان طراز اول سایر دستگاه‌ها است.

به گزارش خبرنگار ۳۶۱ درجه ایران، با توجه به رویه برخی از مسئولان و مدیران دولتی که با عدم پاسخگویی یا بی‌احترامی به اهالی رسانه و خبرنگاران به عنوان نمایندگان مردم، سعی در تشویش اذهان عمومی و سرپوش‌گذاشتن بر اشتباهات و کم‌کاری‌های خود دارند، احمد وحیدی با روحیه مردمی و جهادی، به رفتار ناشایست سرپرست فرمانداری رفسنجان واکنش نشان داد.

تحریریه ۳۶۱ درجه ایران، از حمایت احمد وحیدی وزیر کشور برای ممانعت از گسترش روند بی‌احترامی مدیران میانی دولت وفاق ملی به مردم و افکار عمومی کمال تشکر و قدردانی را دارد.

باوجود تاکید همیشگی رهبری و سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان بر لزوم رفع ابهامات و دغدغه‌های موجود در جامعه، متاسفانه برخی از مدیران از جمله مشاور و مدیران وزیر جهاد کشاورزی همواره با بی‌پاسخ‌گذاشتن سوالات یا بی‌احترامی به خبرنگار سعی در شانه خالی کردن از مسئولیت پاسخگویی دارند. در حالیکه یکی از موضوعات پراهمیت روز جامعه کمبود نهاده‌های دامی، واردات با سوبسید دولتی، قیمت بالای برنج و گوشت، است، مدیران جهاد کشاورزی سعی دارند به واسطه بروکراسی‌‌های زمان‌بر اداری و یا محول کردن پاسخگویی به دیگران از اصلی‌ترین وظایف خود سرباز زنند.

در حالیکه موضوع حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی یکی از مهم‌ترین موضوعات روز مردم جامعه است، مشاوران و مدیران جهاد کشاورزی با بی‌احترامی و رفتار بی‌ادبانه به خبرنگاران از رفع شبهات و سوالات طفره می‌روند، در حالیکه این امکان وجود دارد که وزیر جهاد کشاورزی هم همچون وزیر کشور به چنین برخوردهای غیراخلاقی واکنش نشان دهد و مدیران میانی را موظف به پاسخگویی در نهایت ادب و احترام کند.

رفتار برخی از مدیران میانی دولت آیت الله رئیسی در حالی صورت می گیرد که علی بهادری جهرمی روز سه‌شنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «وزیر کشور دستور برکناری فرماندار رفسنجان را صادر کرد؛ اقدامی به‌موقع در راستای حفظ حرمت جامعه رسانه‌ای.»

وی در توییت دیگری متذکر شد: «دوران‌ بدزبانی با خبرنگاران‌ گذشته است؛ دولت مردمی، پاسخگو و حفظ کرامت خبرنگاران از سوی دولتمردان ضروری است.»

مطلب مرتبط را در اینجا بخوانید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری