کد خبر:103408
پ

آغاز ثبت نام از دستفروشان محوطه تاریخی تئاتر شهر با هدف ساماندهی

شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از آغاز ثبت نام از دستفروشان محوطه تاریخی و فرهنگی تئاتر شهر با هدف ساماندهی آنان خبر داد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، سرپرست معاونت امور مناطق و محیط زیست شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: در چند روز اخیر شهرداری مناطق ۶ و ۱۱ با همکاری شرکت شهربان و حریم بان و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر اقداماتی برای جلوگیری از بساط گستری و سد معبر در محوطه تاریخی و فرهنگی تئاتر شهر انجام داده است.ثبت نام از دستفروشان محوطه پیرامونی تئاتر شهر

یاسر نکوفال با اشاره به لزوم رفع معضل سد معبر دستفروشان در این محوطه افزود: دستفروشان این محدوده برای ادامه فعالیت خود باید ساماندهی شوند و این ساماندهی می‌تواند به جانمایی آنان در روزبازار‌ها یا هدایت آنان به فضایی مناسب نزدیک چهارراه ولیعصر باشد.

سرپرست معاونت امور مناطق و محیط زیست شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: از صبح امروز نمایندگانی از شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در کنار ایستگاه متروی تئاتر شهر مستقر شدند و از آن‌ها ثبت نام و اطلاعات این افراد را جمع آوری می‌کنند تا در اسرع وقت برای ساماندهی آنان اقدامات لازم انجام شود.

یاسر نکوفال افزود: بساط گستران این محدوده فقط با کارت ملی و نشانی محل سکونت خود می‌توانند به این ایستگاه مراجعه و ثبت نام کنند.

سرپرست معاونت امور مناطق و محیط زیست شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان این که بیش از ۱۵۰ نفر در این محدوده دستفروشی و بساط گستری می‌کردند، افزود: علاوه بر جانمایی در روزبازارها، به دنبال فضایی برای اختصاص به دستفروشان نزدیک این محدوده هستیم تا علاوه بر بهسازی محوطه تاریخی و فرهنگی تئاتر شهر، معیشت دستفروشان نیز دچار مشکل نشود

منبع
صداوسیما
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری