کد خبر:100549
پ

آزادراه تهران- شمال نمایشگاهی از توانمندی مهندسان ایرانی درراهسازی است

وزیر راه و شهرسازی از تکمیل مسیر برگشت قطعه دوم آزادراه تهران- شمال تا قبل از پایان سال آینده خبر داد و گفت: آزادراه تهران- شمال نمایشگاهی از توانمندی مهندسان ایرانی در ساخت تونل، پل و راهسازی کشور است.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، مهرداد بذرپاش در مراسم افتتاح مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه تهران- شمال به طول ۲۲ کیلومتر گفت: تکمیل و بهره برداری از مسیر رفت قطعه ۲ آزادراه تهران- شمال حاصل تلاش جمعی از مهندسان و مسئولان است. 
وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: ما در دولت با همه محدودیت‌ها، همه ظرفیت‌ها را به کار گرفته‌ایم تا طرح‌های باقیمانده تکمیل شوند و به بهره برداری برسند.
وی توضیح داد: امسال برنامه بهره برداری از ۲۹۳ کیلومتر آزادراه را در کل کشور داریم که بی سابقه است.
بذرپاش تاکید کرد: از امروز ایمن سازی جاده قدیم چالوس در دستور کار قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه اتفاقات اخیر جاده چالوس مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده بود که با تلاش همکاران راهداری حل شد، گفت: در خصوص ایمن سازی جاده قدیم چالوس در همکاری با نهاد‌های ذیربط اقدامات مناسبی انجام خواهد شد.
بذرپاش گفت: تلاش می‌شود تا مسیر برگشت منطقه دوم نیز تا پایان سال ۱۴۰۳ تکمیل شود. 
وزیر راه و شهرسازی همچنین در خصوص گلوگاه‌های ایجاد شده در استان مازندران یادآور شد: تلاش می‌کنیم راه تکمیلی روستایی را به منظور تسهیل در تردد آغاز کنیم و این کار با رعایت نکات ایمنی انجام خواهد شد.
وی آزادراه تهران شمال را نمادی از توانمندی مهندسان ایرانی در طرح‌های عمرانی برشمرد و گفت: رهبر ملی ترکمنستان در دیداری که اخیرا داشتیم درخواستی برای ساخت ۲۷۰ کیلومتر آزادراه را به ایران داد که در دیدار آینده مسئولان دو کشور، درباره آن تصمیم گیری می‌کنیم.

منبع
صداوسیما
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری