کد خبر:160412
پ

آخرین وضع پرونده شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

معاون حقوقی رئیس جمهور، درباره پیگیری بین‌المللی پرونده شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: به نظر می‌رسید که آمریکا پاسخ تذکر ما را ندهد، اما اخیرا پاسخ دادند و منتظر هستیم تا نظر قطعی خود را اعلام کنند که آیا ما با آن‌ها وارد داوری می‌شویم یا خیر؟

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از صدا و سیما، محمد دهقان، امروز چهارشنبه در حیاط دولت، اظهار داشت: با توجه به ورود دادستان کشور عراق در رسیدگی به پرونده شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، در داخل کشور نیز پرونده قضایی علیه جنایتکارانی که حاج قاسم را به شهادت رساندند، تشکیل شده و در مراجع قضایی، در حال پیگیری است.

معاون حقوقی رئیس جمهور تصریح کرد: پرونده شهادت حاج قاسم سلیمانی را در محاکم بین‌المللی پیگیری می‌کنیم؛ به نظر می‌رسید که آمریکا پاسخ تذکر ما را ندهد، اما اخیرا پاسخ دادند و منتظر هستیم تا نظر قطعی خود را اعلام کنند که آیا ما با آن‌ها وارد داوری می‌شویم یا خیر؟

دهقان گفت: هر موضوعی که در پرونده شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی روی دهد، آثار حقوقی خود را به دنبال دارد.

معاون حقوقی رئیس جمهور، درباره کارهای حقوقی شهادت مستشاران نظامی سپاه نیز اظهار داشت: این کارها باید انجام شود و همچنین، جنایات رژیم صهیونیستی در سوریه، پیگیری‌های بیشتر از اقدامات حقوقی را لازم دارد.

منبع
صدا و سیما
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری