کد خبر:48922
پ

آثار تحلیلی درباره شرایط منطقه برای مخاطب جوان جذاب است

همسر شهید مدافع حرم تولید آثار هنری با موضوع رشادت و تحلیل و بررسی شرایط منطقه را کار ارزسمند هنرمندان دانست.

همسر شهید مدافع حرم مهدی ثامنی درباره ساخت آثار هنری با موضوع شهدای مدافع به خبرنگار ۳۶۱ درجه ایران، گفت: از نظر من تولید اثر هنری چه تئاتر چه فیلم و چه تابلوی نقاشی کار ارزشمندی است بخصوص اگر تولیدات هنری به حقیقت بیشتر نزدیک باشد و بتوانیم به واسطه آن با بخشی از دیدگاه ارزشی افراد آشنا شویم.

وی بیان کرد: خوشحالم که هنرمندانی وجود دارند که قدر شهدای مدافع حرم و انقلاب اسلامی را می‎دانند و با توجه به ارزش‌هایی که مطرح است، دست به تولید آثار هنری می‌زنند.

این همسر شهید درباره تولید آثار هنری برای نسل جدید اظهار کرد: در تولیدات هنری درباره شهدا گاه مخاطب ارتباط عمیقی برقرار می‌کند و شاهد اشتیاق مردم برای دیدن آثار بخصوص از سوی قشر جوان و نسل جدید هستیم برخی آثار تحلیل سیاسی درستی نسبت به شرایطی که در منطقه بوجود آمد و عملکرد داعش، ارائه می‌کنند که برای مخاطب امروز جالب و دیدنی است.

گفتنی است، شهید مهدی ثامنی‌راد، فرزند داود در ۲۳ بهمن ۱۳۶۱ در شهر ری متولد شد و ساکن ورامین بود. تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ادامه داد و در هفتم آذر ۱۳۸۸ ازدواج کرد. حاصل این ازدواج یک فرزند دختر به‌نام «فاطمه سلما» بود. شهید ثامنی‌راد یکی از رزمندگان فاتحین از لشکر ۲۷ محمد رسول الله تهران بود. او در ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ در سن ۳۳ سالگی در جنوب حلب در سوریه به شهادت رسید اما پیکر مطهرش در منطقه ماند و در شمار شهدای مفقودالاثر جای گرفت. چندی پیش بعد از گذشت چهار سال از شهادتش پیکر مطهر این شهید مدافع حرم به کشور بازگشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری