کد خبر:85195
پ

آتش سوزی در تهران

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران ، سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره آتش سوزی گسترده ای در ظهر امروز در یک انبار بزرگ لوازم یدکی خودرو و موتورسیکلت به وسعت بیش از ۳ هزار مترمربع خبر داد. در حال حاضر بخش زیادی از شعله‌های آتش خاموش شده و ماموران آتش‌نشانی به زودی […]

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران ، سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره آتش سوزی گسترده ای در ظهر امروز در یک انبار بزرگ لوازم یدکی خودرو و موتورسیکلت به وسعت بیش از ۳ هزار مترمربع خبر داد.

در حال حاضر بخش زیادی از شعله‌های آتش خاموش شده و ماموران آتش‌نشانی به زودی وارد مرحله لکه‌گیری خواهند شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران عنوان کرد: تا به این لحظه حادثه آتش‌سوزی، تلفات جانی در پی نداشته است اما همچنان عملیات جست‌وجو ادامه دارد.

پس از اعلام حادثه ۶ دستگاه آمبولانس، ۶ دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شده‌ است.

رئیس سازمان اورژانس کشور نیز اظهار کرد: به دنبال وقوع آتش‌سوزی گسترده با وسعت بالا در ضلع جنوب شرقی میدان گمرک در انبار لاستیک و پس از اعلام حادثه، مرکز اورژانس تهران ۶ دستگاه آمبولانس، ۶ دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام کرده  است. در این حادثه بیمارستانهای بهارلو، مطهری و سینا به صورت آماده باش کامل برای ارائه خدمات درآمده‌اند.

رئیس مرکز اورژانس استان تهران در ادامه از افزایش تعداد مصدومان این حادثه خبر داد و گفت: حادثه آتش‌سوزی خیابان گمرک تا این لحظه ۱۷ نفر مصدوم داشته که از این تعداد، ۸ نفر به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

منبع
تسنیم
کلیدواژه : آتش سوزی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری