کد خبر:103596
پ

آتش‌سوزی گسترده در منطقه صنعتی خرمدشت

دقایقی قبل رئیس آتش‌نشانی پردیس از آتش‌سوزی گسترده در یک کارگاه تولید چوب و رنگ خبر داد و گفت: ۵ سوله متصل بهم دچار آتش‌سوزی گسترده شده بود که با کمک آتش‌نشانان ۶ ایستگاه اطفا شد.

آتش‌سوزی گسترده در منطقه صنعتی خرمدشت/ 5 سوله تولید چوب و رنگ در آتش سوخت + فیلم

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، مهدی درفکی، با اشاره به وقوع آتش گسترده در چند سوله، اظهار داشت: با اعلام آتش‌سوزی در ساعت ۱۲:۳۴ دقیقه در سامانه آتش‌نشانی، نیروهای عملیاتی پیش‌رو و پس‌رو شهر پردیس به محل اعزام و برای مهار کردن آتش در کانون حریق قرار گرفتند.

وی افزود: با گستردگی آتش‌سوزی و اعلام کمک از شهرستان‌های همجوار، ایستگاه‌های آتش‌نشانی از شهرهای بومهن، رودهن، دماوند و همچنین ایستگاه آتش‌نشانی ۲۶ و ۳۴ تهران و ایستگاه ۶۴ نجات تهران نیز برای امدادرسانی واطفا حریق وارد میدان شدند.

رئیس آتش‌نشانی پردیس یادآور شد: در این آتش‌سوزی ۵ سوله مربوط به یک کارگاه تولید چوب و رنگ که مواد اشتعال‌زای نفتی، بنزین، تینر و چوب نگهداری می‌شد دچار حریق وخسارات مالی شد.

درفکی با اشاره به اینکه این آتش‌سوزی حادثه جانی در پی نداشت، خاطرنشان کرد: با انجام عملیات بیش از یک ساعت و نیم بی‌وقفه همکاران با استفاده از ۴ هزار لیتر آب و ۴۲۰۰ لیتر فوم آتش‌سوزی لکه‌گیری و در مرحله اطفاست‌.

منبع
تسنیم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری