- پایگاه خبری i361 - https://361iran.ir -

ارائه پیشنهادات جهاد دانشگاهی برای تحقق شعار سال به دولت

ارائه پیشنهادات جهاد دانشگاهی برای تحقق شعار سال به دولت [1]

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی با همراهی برخی از اعضای هیئت رئیسه این نهاد، با محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل این وزارتخانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی نیز در این دیدار با تقدیر از برنامه‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در سالی که گذشت بسیاری از رویدادهای فرهنگی هنری و جشنواره‌ها با وجود تمام کارشکنی‌ها و تبلیغات منفی دشمنان با استقبال خوب مردم مواجه شد.

وی همچنین با اشاره به حماسه بزرگ تنبیه اسرائیل توسط رزمندگان دلاور و پرافتخار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت گفت: این اقدام ارزشمند باید به خوبی در رسانه‌ها تبیین شود که رسانه‌های جهاددانشگاهی فعالیت‌هایی را در این زمینه انجام داده‌اند.

رئیس جهاد دانشگاهی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و هنری این نهاد گفت: برگزاری مسابقات ملی مناظره، نظرسنجی‌های مرکز افکارسنجی ایسپا، رویدادهای فرهنگی، انتشار کتاب‌های این حوزه و… برخی از این اقدامات است که از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی اصلی این حوزه درخواست حمایت برای برگزاری رویدادهای تخصصی و انجام مطالعات تحقیقاتی داریم.

رئیس جهاد دانشگاهی به تدوین بسته سیاستی تحقق شعار سال مهار تورم و رشد تولید توسط پژوهشگاه علوم انسانی و اجتماعی جهاددانشگاهی اشاره کرد و گفت: این بسته برای دولت ارسال شده است که با ابلاغ از طرف دفتر ریاست جمهوری وزارت امور اقتصاد و دارایی و بانک مرکزی می‌توانند از سیاست‌های پیشنهاد شده بهره‌مند شوند.

وی همچنین از ابلاغ تاسیس شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور قدردانی کرد و گفت: پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی و دیگر بخش‌های فرهنگی جهاددانشگاهی آماده تحقق اهداف این شهر جهانی هستند.

مسلمی نائینی در این دیدار با اشاره به انجام تحقیقات علمی در زمینه فرهنگ و هنر در جهاددانشگاهی گفت: دفتر تخصصی فرهنگ و هنر در این نهاد در حال راه‌اندازی است.

رییس جهاددانشگاهی در این دیدار همچنین به برنامه‌ریزی برای برگزاری هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان توسط این نهاد اشاره کرد.